sábado, 29 de septiembre de 2012

Lo escribí para tí, y siempre sera tuyo


"La grandeza de las palabras debe ser siempre pensada,
pero la pureza solo se escribe cuando se siente."








No hi haurà dona que m'hagi fet sentir tan viu,
tant senzillament feliç,
tampoc hi haurà cap petó,
que faci que els meus sentits explotin,
com només la teva boca sabia,
era com la salvia d'un arbre que m'alimentava, m'omplia de sensacions,
tampoc hi haurà la teva cara, suau i fina com la seda,
quan arraulit a l'ombra dels meus records sem menji l'anyorança,
et voldré sentir aprop, pero no podré evitar el fred de la llunyania, tant certera, com els anys que hauran passat,
tan lluny, daquelles espurnes que una nit qualsevol feien cremar mig món, 
d'aquella complicitat tant natural ,
d'aquell preciós somriure,
d'aquells ulls que brillaven com l'argent,
i em convidaven a somniar..

No hay comentarios:

Publicar un comentario